абайдың әжесі зере арқылы көрінетін құндылықтар - абайдың әжесі туралы мәлімет > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

абайдың әжесі зере арқылы көрінетін құндылықтар - абайдың әжесі туралы…

페이지 정보

profile_image
작성자 Jay
댓글 0건 조회 9회 작성일 24-10-25 16:29

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
абайдың әжесі зере арқылы көрінетін құндылықтар - абайдың әжесі туралы мәлімет [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Құнанбай Өскенбайұлы 1804 жылы. 10. Зере әже көңілі кең, жүрегі нәзік адам болған. 11. Абайдың әжесі Зере Абайға халық қазынасынан нәр. 13. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Абай өлеңдері мен қара. Абайдың әжесі Зере Құнанбайдың анасы болып табылады. Зере кішкентай Абайға әр түрлі ертегі мен аңызды айтып, оны білімге баулиды. Абайды Show more Show more. ЗЕРЕ АНА Абайдың әжесі Зеренің азан шақырып қойған аты Тоқбала.Зерені Ырғызбай тұқымдары, барша ауыл адамдары «кәрі әже» деп атаған. Қартайған шағында құлағы естімей қалған. Зере немерелеріне дұға оқытып, үшкіртеді екен. Ақылды, зейінді, мейірімді Зере немерелерінің ішінде Ибраhимді ерекше жақсы көріп, оны Абай деп еркелеткен. Ізгі жүректі, үлкенге қамқор, қатаң есептегі құжаттар кішіге пана бола білген Зере әже Абай өміріне, ақындығына игі әсерін тигізген. «– Е-еБұлдыр-бұлдыр күн өткен. Бұрынғыдан кім өткен?» деп басталатын Абайдың әжесі Зеренің ұлағатты әңгімелерінің өзі неге тұрады десеңізші?! М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының «Қайтқанда» дейтін тарауында: «Абай биыл ғана анық бағалады. М.Әуезовтың «Абай жолы» романының кейіпкері: «Зере» (1785 – 1873) – Абайдың әжесі. Өскенбай бидің бәйбішесі, Құнанбай қажының анасы. Азан шақырып қойған аты – Тоқбала. Өскенбай би 5 әйелінен 10 бала сүйген. Зереден Құттымұхамбет (жастай қайтыс болған), Құнанбай, Тайбала туған. Зерені Ырғызбай тұқымдары, барша ауыл адамдары "кәрі әже" деп атаған. Қартайған шағында құлағы естімей қалған Зере немерелеріне дұға оқытып, үшкіртеді екен. Абай әжесін өлеңмен үшкірген. Ақылды, зейінді, мейірімді Зере немерелерінің ішінде Ибраhимді ерекше жақсы көріп, оны Абай деп еркелеткен. Ізгі жүректі, үлкенге қамқор, кішіге пана бола білген Зере әже Абай өміріне, ақындығына игі әсерін тигізген. Басқа кейіпкерлер. Е. Әжелер туралы жазылған өлеңдер көп. Әнге айналғандары қаншама?! Абайдың әжесі Зере секілді әжелердің бейнесі аңыз-әңгімелерде, әдеби шығармаларда сомдалған. Әже отбасының ғана емес. Исі қазаққа Зере ананы немесе Зере әжені таныстырып жату артық. Оны мектеп көргеннің бәрі біледі. Абай жолы романындағы ұлттық құндылықтар әлемі "Абай жолы" эпопеясы Мұхтар Әуезовпен жазылған қазақ әдебиетінің бір де бір шыңы. "Абай жолы" эпопеясы Абайдың дара жолын ғана. Абайдың әжесі зере арқылы көрінетін құндылықтар, абайдың әжесі туралы мәлімет Абайдың әжесі Зере арқылы көрінетін құндылықтарды анықтаңыз. А) Сабырлық иесі, адуынды ене В) Кәрі ана, жылы құшақ, қатал мінез С) Көне көз, мейірім құшағы, даналық мектебі D) Ақылшы ана, көпті көрген, құлағының мүкісі бар. Казахская литература 11ЕМН класс, Қазақша ???????? 3 четверть. Задание: Абайдың әжесі Зере арқылы көрінетін құндылықтарды анықтаңыз. А) Сабырлық иесі, адуынды ене В) Кәрі ана, жылы құшақ, қатал мінез С) Көне көз, мейірім құшағы, даналық мектебі D) Ақылшы ана, көпті көрген, құлағының мүкісі бар. Решение. Абайдың көзқарасының қалыптасуына оның әжесі Зере мен шешесі Ұлжанның ықпалы да зор болды. Олар бала Абайды жақсы көріп, жағымды жаққа. Абайдың әжесі Зере Абайға халық қазынасынан нәр беріп, бойына ізгілік шуағын сепкен, білімге итермелеген ұлы ұстаз, тәлімгер, ана. Анасы Ұлжан ұстамды, мейірімі мен ақылы мол дана кісі болған. Зере әже көңілі кең, жүрегі нәзік адам болған. Абай әжесін қатты жақсы көреді. Күндіз де, түнде де ертегі айтқызады. Абай әжесімен бірге: "Е-е. Ответ:Абайдың әжесі шексіз мейірім мен жылуға толы аяулы ана. Немересі Ибраһим үшін ішкен асын жерге қоятын Зере апамыз кішкентайынан оны Абай деп атап,бетінен. Құнанбай Өскенбайұлы 1804 жылы. 10. Зере әже көңілі кең, жүрегі нәзік адам болған. 11. Абайдың әжесі Зере Абайға халық қазынасынан нәр. 13. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Абай өлеңдері мен қара. ЗЕРЕ АНА Абайдың әжесі Зеренің азан шақырып қойған аты Тоқбала.Зерені Ырғызбай тұқымдары, барша ауыл адамдары «кәрі әже» деп атаған. Қартайған шағында құлағы естімей қалған. Зере немерелеріне дұға оқытып, үшкіртеді екен. Ақылды, зейінді, мейірімді Зере немерелерінің ішінде Ибраhимді ерекше жақсы көріп, оны Абай деп еркелеткен. Ізгі жүректі, үлкенге қамқор, кішіге пана бола білген Зере әже Абай өміріне, ақындығына игі әсерін тигізген. «– Е-еБұлдыр-бұлдыр күн өткен. Бұрынғыдан кім өткен?» деп басталатын Абайдың әжесі Зеренің ұлағатты әңгімелерінің өзі неге тұрады десеңізші?! М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының «Қайтқанда» дейтін тарауында: «Абай биыл ғана анық бағалады. М.Әуезовтың «Абай жолы» романының кейіпкері: «Зере (1785 – 1873) – Абайдың әжесі. Өскенбай бидің бәйбішесі, Құнанбай қажының анасы. Азан шақырып қойған.

компас тур контакты, kazunion европа плюс, европа плюс казахстан плейлист гениальное ограбление 2021, фредди хаймор гениальное ограбление

бірінші қорапта 10 қалта - екі мерген бір нысананы көздеді бірінші мергеннің [Читать далее...]

Работа по теме: Эконом4. Глава: Тәуелсіз сынақтар тізбегі. ВУЗ: КазНУ. Керісінше, бір (1), екі (2) және үш (3) бұл негізгі табиғи сандар. Натурал сандар санау мен ретке келтіруден басқа белгілі жиын элементтерін анықтау және саралау тәсілі ретінде де қолданылады. Мерген нысананы 3 рет атады. Нысананы дәл көздеу ықтималдығы 0.9. Мергеннің нысананы дәл көздеуінің үлестірім заңын табу керек. Мерген нысананы 3 рет атады. Нысананы дәл көздеу ықтималдығы 0.9. Мергеннің нысананы дәл көздеуінің үлестірім заңын табу керек. 7 Бірінші мерген бір рет нысанаға оқ атқанда нысанаға тигізу ықтималдығы 0,67, екінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы 0,48. Бірінші мерген 2 рет, екінші мерген 3 рет оқ атты. Нысанаға оқ тимеу ықтималдығын анықтаңыз. 8 Бірінші мерген бір рет нысанаға оқ атқанда нысанаға тигізу ықтималдығы 0,68, екінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы 0,47. Бірінші мерген 3 рет, екінші мерген 2 рет оқ атты. Нысанаға оқ тимеу ықтималдығын анықтаңыз. 10 1000 лампаның 500 бірінші партиянікі, 320- і екінші партиянікі, қалғаны үшінші партияға жатады. Бірінші партияның 6%, екінші партияның 5%, үшінші партияның 4% сапасыз лампалар. Кездейсоқ бір лампа алынды. Мерген нысананы 3 рет атады. Нысананы дәл көздеу ықтималдығы 0.9. Мергеннің нысананы дәл көздеуінің үлестірім заңын табу керек. Мерген нысананы 3 рет атады. Нысананы дәл көздеу ықтималдығы 0.9. Мергеннің нысананы дәл көздеуінің үлестірім заңын табу керек. Екі мерген бір-бірден оқ атты. Бірінші мергеннің тигізу ықтималдығы 0,7-ге тең, ал екіншінікі 0,6-ға тең болса, ең болмағанда біреуінің нысанаға дәл тиетіндігінің. Екі мерген атыс алаңында атыс жүргізуде. Бірінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы – 0,7, екіншісінікі – 0,8 тең. Бір мезгілде 5 ойын кубы лақтырылсын. Керісінше, бір (1), екі (2) және үш (3) бұл негізгі табиғи сандар. Натурал сандар санау мен ретке келтіруден басқа белгілі жиын элементтерін анықтау және саралау тәсілі ретінде де қолданылады. Қызыл, үшеуі көк жəне біреуі ақ. Қораптан кез келген бір шар алынды. Алынған шардың түрлі-түсті шар (қызыл не көк) болу ықтималдығын. табыңыз. = 137 228. Мысал 5.2. Үш мерген нысананы көздеп бір-біріне байланыссыз оқ. атады. Бірінші мергеннің атылған оғының нысанаға тию ықтималдығы-0,7; екіншісінікі – 0,6; ал үшіншісінің бұл ықтималдығы – 0,2. Егер олар бір-. бірден ғана оқ атқан болса, онда екі мергеннің де нысанаға тигізу. ықтималдығын тап. 9.6.3. Үш мерген бір-бірден оқ атты жəне оның екеуі нысанаға тиді. Егер бірінші, екінші жəне үшінші мергендердің нысанаға тигізу ықтималдықтары сəйкесінше 0,6; 0,5; 0,4 болса, онда үшінші мергеннің оғының нысанаға тию ықтималдығын тап. 34. Бірінші оқушы -7, екіншісі -12, үшіншісі-10, төртіншісі-9 сабақты босатқан және бес оқушының босатқан сабақтар санының арифметикалық ортасы 8-ге тең болса, онда бесінші оқушының босатқан сабақтар санын табыңыз. А) 4 в) 2 с) 5 D) 3 е) 1. 18. Қораптан бірінші ретте 8 кәмпит, екінші рет қалғанының 1/4 -і алынды. Соңында қорапта барлық кәмпиттің 2/3 -і бөлігі қалды. 26. Үстел үстінде бір қорап кәмпит жатыр. Саян кәмпиттің жартысын алды. Ал қалған кәмпиттердің жартысын кәусар алды. 39. Екі кран бірге жұмыс атқарған кезде биржадағы жүкті 6 сағатта түсіреді. Егер бірінші кран екіншісіне қарағанда жалғыз өзі биржадағы жүкті 5 сағатқа тез түсіретін болса, онда әрбір кранның жеке өздерінің жүкті түсіру уақытын табыңыз. 1.12 Қорапта 5 қалам және 10 түсті қарандаш бар. Кездейсоқ 6 зат алынды. Кездейсоқ алынған заттардың ішінде 2 қалам болып шығуының ықтималдығын табу керек. 2.3 Бірінші жәшікте 2 ақ және 10 қара шар; екіншісінде − 8 ақ және 4 қара шар бар. Әр жәшіктен бір шардан алынды. Алынғандардың арасында а) тек қана бір қара шардың; б) ең болмағанда бір қара шардың болуының ықтималдығын табу керек. Бірінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы 0,7 тең, екіншінікі 0,65. Нысанаға а) тек қана бір атқыштың; б) ең болмағанда бір атқыштың тигізуінің ықтималдығын табу керек. 2.26 Екі партияда сәйкесінше 75% және 60% бұйымдар бірінші сұрыпты. Әрбір партиядан кездейсоқ бір бұйымнан алынады. Бірінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы – 0,7, екіншісінікі – 0,8 тең. Егер екеуі де бір-бірден атыс жасаса, ең болмағанда біреуінің нысанаға дәл тигізетіндігінің ықтималдығы қандай? Шешуі: Белгілеу енгізелік. Осы 10 картаның ішінде 8 картаның бір түрлі болуының ықтималдығы қандай? 7. n бірдей шар салынған урнадан бір шар алынып қайта салыныды.Тәжірибе n рет қайталанғанда барлық шарлар түгел алынып шығуының ықтималдығы қандай? 15. Бірінші жәшікте нөмірлері 1-ден 5-ке дейін, ал екіншісінде 6-дан 10-ға дейін шарлар бар.Әрбір жәшіктен бір-бірден шар алынды.Алынған екі шардың нөмірлерінің қосындысы болуының ықтималдығы қандай. 16. Студент 60 сұрақтың 50-ін біледі. Мысалы: Үш мерген нысанаға оқ атады. Бірінші мерген көздеген жерге оқ тию ықтималдығы 0,75 тең, екіншісінікі 0,8, үшінсінікі 0,9. а) үш мергеннің нысанаға тиюінің; б) ең болмаса бір мергеннің нысанаға тиюінің ықтималдығын тап. Шешуі: а). A, B, C оқиғалары тәуелсіз, онда тәуелсіз оқиғалардың көбейту теоремасы бойынша. б). (1-ші мергеннің тимеуінің ықтималдығы). (2-ші мергеннің тимеуінің ықтималдығы). (3-ші мергеннің тимеуінің ықтималдығы) яғни,. Толық ықтималдық формуласы. ⇐ Предыдущая 9 10 Следующая ⇒. Керісінше, бір (1), екі (2) және үш (3) бұл негізгі табиғи сандар. Натурал сандар санау мен ретке келтіруден басқа белгілі жиын элементтерін анықтау және саралау тәсілі ретінде де қолданылады. Екі жәшікке бөлшектер салынған. Бірінші жәшікте 10 (оның 3 стандартты), ал екіншісінде 15 (оның 6 стандартты) бөлшек бар. Әр жәшіктен бір-бірден кезкелген бөлшек алынды. A) 14/55. Қорапта 5 бұйымның 3 боялған. Кездейсоқ түрде екі бұйым алынды. Алынған бұйымдардың 1 боялған екенінің ықтималдығын табыңдар? Екі мерген нысананы дәлдеп атуда. Нысананы дәл тигізу ықтималдығы бірінші мерген үшін-0,7, ал екінші мерген үшін – 0,8. Екеуі де атқанда нысанаға тек бір оқ дәл тигенінің ықтималдығын табыңдар? A) 0,38. Тиын төрт рет тасталынды. Бір атқанда нысанаға оқтың дәл тигізу ықтималдығы 0,85. Мерген 25 рет атты. Нысанаға дәл тиген оқтардың ықтимал санын табыңдар? А). 1.12 Қорапта 5 қалам және 10 түсті қарандаш бар. Кездейсоқ 6 зат алынды. Кездейсоқ алынған заттардың ішінде 2 қалам болып шығуының ықтималдығын табу керек. 2.3 Бірінші жәшікте 2 ақ және 10 қара шар; екіншісінде − 8 ақ және 4 қара шар бар. Әр жәшіктен бір шардан алынды. Алынғандардың арасында а) тек қана бір қара шардың; б) ең болмағанда бір қара шардың болуының ықтималдығын табу керек. Бірінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы 0,7 тең, екіншінікі 0,65. Нысанаға а) тек қана бір атқыштың; б) ең болмағанда бір атқыштың тигізуінің ықтималдығын табу керек. 2.26 Екі партияда сәйкесінше 75% және 60% бұйымдар бірінші сұрыпты. Әрбір партиядан кездейсоқ бір бұйымнан алынады. Екі мерген атыс алаңында атыс жүргізуде. Бірінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы – 0,7, екіншісінікі – 0,8 тең. Егер екеуі де бір-бірден атыс жасаса, ең болмағанда біреуінің нысанаға дәл тигізетіндігінің ықтималдығы қандай? 10. Тоқ кернеуі ұлғайтылғанда бір-бірімен тізбектес жалғанған үш элементтің. бірінің істен шығуына байланысты электр жүйесінде үзіліс пайда болуы мүмкін. 4. Бірдей үш қорапқа бірдей өлшемді шарлар салынған. Бірінші қорапта 10 ақ, 5 қара, 3 қызыл, екінші қорапта 9 ақ, 16 қара, 11 қызыл, үшінші қорапта 7 ақ, 4 қара, 1 қызыл шарлар бар. Кез келген қораптан кез келген шар алынды. Тест жинағы. 1. Екі мерген нысанаға оқ атты. Ai «i-ші мерген нысанаға тиді», i=1,2. Екі мерген нысананы бір уақытта атады. Сынақтардың барлық мүмкін болатын жағдайлар санын тап. 10. Бірінші қорапта 5 қара және 15 ақ шар, ал 2-ші қорапта 10 қара және 5 ақ шар. Әрбір қораптан бір. Қызыл, үшеуі көк жəне біреуі ақ. Қораптан кез келген бір шар алынды. Алынған шардың түрлі-түсті шар (қызыл не көк) болу ықтималдығын. табыңыз. = 137 228. Мысал 5.2. Үш мерген нысананы көздеп бір-біріне байланыссыз оқ. атады. Бірінші мергеннің атылған оғының нысанаға тию ықтималдығы-0,7; екіншісінікі – 0,6; ал үшіншісінің бұл ықтималдығы – 0,2. Егер олар бір-. бірден ғана оқ атқан болса, онда екі мергеннің де нысанаға тигізу. ықтималдығын тап. 9.6.3. Үш мерген бір-бірден оқ атты жəне оның екеуі нысанаға тиді. Егер бірінші, екінші жəне үшінші мергендердің нысанаға тигізу ықтималдықтары сəйкесінше 0,6; 0,5; 0,4 болса, онда үшінші мергеннің оғының нысанаға тию ықтималдығын тап. 34.


гиперактивный баламен жұмыс
омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелері
ата ананы қажылыққа жіберу
спиральді оқыту дегеніміз не
погода в майами на месяц

.
==============================================================

~~~~~ қатаң есептегі құжаттар ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


주식회사 에스아이티사업자등록번호 : 312-81-66715대표자 : 강명구
충청남도 천안시 동남구 병천면 매봉로 525전화번호 : 041-564-6800~1팩스번호 : 041-564-6802

Copyright © 주식회사 에스아이티 All rights reserved.